Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2012

Τεχνολογίες που αλλάζουν το «DNA» μαχητικών αεροσκαφών,

Εξαιρετικά προηγμένες αμυντικές τεχνολογίες άμεσα εφαρμόσιμες στο πεδίο της μάχης αναπτύσσονται αθόρυβα, απόρρητα θα λέγαμε, από ελληνικές εταιρείες του χώρου.

Τεχνολογίες που αλλάζουν το «DNA» μαχητικών αεροσκαφών, αρμάτων μάχης, σκαφών επιφανείας και έχουν εφαρμογή ταυτόχρονα και στον πολιτικό τομέα.

Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ θεωρεί ότι ειδικά σε αυτή την δύσκολη εποχή πρέπει ορισμένες από αυτές τις προσπάθειες ελληνικών εταιρειών, παρά την «σφικτή» πολιτική που έχει επιβάλει το υπουργείο Εθνικής Άμυνας στην παροχή πληροφοριών αναφορικά με αυτές τις προσπάθειες να αναδειχθούν όσο επιτρέπει το απόρρητο του χαρακτήρα του έργου τους, για ένα και μόνο λόγο:



Ελλάδα δεν είναι μόνο αυτός ο βόθρος και η καταστροφή που βλέπουμε γύρω μας.

Υπάρχουν Έλληνες επιστήμονες, πατριώτες, που εργάζονται άκοπα για να δώσουν ποιοτική υπεροχή στις Ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις.

Αλλά προχωρούμε στην παρουσίασή τους και για να καταδείξουμε ότι αυτές οι τεχνολογίες πρέπει να μείνουν εντός των ελληνικών συνόρων, τουλάχιστον σε πρώτη φάση.

Γιατί, ναι, έχει και η Ελλάδα τα δικά της «μυστικά όπλα» και, πιστέψτε μας, είναι άκρως εντυπωσιακά…

Τεχνολογία που μετατρέπει τον κινητήρα ενός F-16 και του δίνει την δυνατότητα υπερηχητικής πτήσης χωρίς μετάκαυση με ένα απλό κιτ, ή που δίνει κινητήρες στο 15% του βάρους του νυν κινητήρα του Μ1Α1 Abrams και δίνει επιπλέον 30% ισχύ στην ιπποδύναμή του, είναι ελληνική και είναι εδώ, πιστοποιημένη και άμεσα εφαρμόσιμη.

Ακόμα στην ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ που κυκλοφορεί μπορείτε να βρείτε:

ΑΕΡΟΚΙΝΗΣΗ ΣΤΟΝ Ε.Σ.: Μεγάλες ανάγκες – Μικρές δυνατότητες

«Άμεση προτεραιότητα για εμάς και παράλληλα επιτακτική ανάγκη αποτελεί η δημιουργία ενός ισχυρού στόλου μεταφορικών ελικοπτέρων, ικανού να μεταφέρει τις αναγκαίες ενισχύσεις σε οποιοδήποτε σημείο της ελληνικής επικράτειας, ανά πάσα στιγμή, ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών».

Δεκαπέντε χρόνια μετά την δήλωση αυτή από κορυφαίο στέλεχος του ΥΕΘΑ, ελάχιστους μήνες μετά την κρίση των Ιμίων, οι δυνατότητες αεροκίνησης του Ελληνικού Στρατού βρίσκεται σε ακόμα χαμηλότερα επίπεδα, παρά την προμήθεια επιπλέον CH-47DGR Chinook, δεδομένου του γεγονότος ότι η διαθεσιμότητα των ελικοπτέρων UH-1D/H είναι περίπου η μισή!

Για πρώτη φορά στον ελληνική ειδικό τύπο επιχειρείται μια ολοκληρωμένη προσέγγιση του προβλήματος της αεροκίνησης, κάνουμε μια μεσοπρόθεσμη μελλοντική αναγωγή στο κατά πόσο θα βελτιωθεί η κατάσταση με την εισαγωγή σε υπηρεσία των ΝΗ-90 από τώρα μέχρι και το 2016 και επιχειρείται ανάλυση των αεροκίνητων επιχειρήσεων που πιθανόν να χρειαστεί να ανταποκριθεί ο Ελληνικός Στρατός.

 - Αναρτήθηκε από τον/την | "Greek National Pride" blog, ΕΛΛΑΔΑ, ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ, Εξοπλισμοί, Περιοδικά Άμυνας και εξοπλισμών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου