Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2012


Σάββατο 22 Σεπ 2012

Συννεφιά προοπτικές για τους υπεύθυνους χάραξης καταπολέμηση των αεροσκαφών της Ευρώπης

Taranis, μια βρετανική μη επανδρωμένα μαχητικά αεροσκάφη επίδειξης της τεχνολογίας πρόγραμμα καθοδηγείται από την BAE Systems, έχει προκαλέσει μια σημαντική ποσότητα των υψηλής διαβάθμισης εργασίες επικεντρώνονται στην υποβολή του αεροσκάφους stealth όσο το δυνατόν, με ελαχιστοποίηση τόσο υπογραφή του ραντάρ και το ποσό της υπέρυθρης ακτινοβολίας που εκπέμπεται από ο κινητήρας.
Καταπολέμηση της ευρωπαϊκής βιομηχανίας αεροσκαφών αντιμετωπίζει ένα αβέβαιο μέλλον. Αν και εξακολουθεί να έχει διάφορους τύπους μαχητικών αεροσκαφών στην παραγωγή, δεν υπάρχει νέα ευρωπαϊκή ανεπτυγμένες επανδρωμένα αεροσκάφη μάχης σήμερα προοπτική και οι προοπτικές για την ανάπτυξη και την παραγωγή των μη επανδρωμένων συστημάτων αέρα είναι επίσης ασαφής. Παραμένουν έξι τελικές γραμμές συναρμολόγησης για τρεις τύπους από μαχητικά αεροσκάφη: το Eurofighter Typhoon χτισμένο στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, την Ιταλία και την Ισπανία, Dassault του Rafale , που χτίστηκε στη Γαλλία, και της Saab Gripen , που χτίστηκε στη Σουηδία. Η κατασκευή του Rafale και Typhoon - τουλάχιστον στην Ευρώπη - είναι πιθανό να έχει τελειώσει από γύρω από τη στροφή της δεκαετίας, αν και θα υπάρξει ουσιαστική εργασία για την αναβάθμιση των αεροσκαφών που έχουν ήδη κατασκευαστεί. Η παραγωγή του Gripen , εν τω μεταξύ, τώρα φαίνεται πιθανό να συνεχιστεί και τη δεκαετία του 2020 με τη Σουηδία και την Ελβετία για να αγοράσει το Gripen NG, μια mid-life ενημέρωση του βασικού σχεδιασμού. Μέχρι στιγμής, ωστόσο, δεν υπάρχει τίποτα πλέον να θεωρείται ότι στην Ευρώπη - τουλάχιστον όσον αφορά την ικανότητα παραγωγής - θα μπορούσε να λάβει άμεσα την θέση των τριών τύπων. Πολλές ευρωπαϊκές χώρες έχουν ήδη αγοράζουν ένα επόμενης γενιάς μαχητικό αεροσκάφος, το αμερικανικής κατασκευής F-35 μαχητικά απεργία: Βρετανία, την Ιταλία, τις Κάτω Χώρες, τη Νορβηγία , η Ιταλία και η Τουρκία είναι όλοι οι συμμετέχοντες στο F-35 Lightning II πρόγραμμα. Όλοι έχουν συνεισφέρει στην χρηματοδότηση της φάσης ανάπτυξης του αεροσκάφους, με την παροχή Βρετανία εκτιμάται ότι το 8% του συνολικού κόστους, περίπου $ 2 δισεκατομμύρια. Αλλά ο ρόλος των ευρωπαϊκών εταιρειών στο F-35 περιορίζεται σε εκείνη των υπεργολάβων. Νέες ευρωπαϊκές εξελίξεις είναι τώρα επικεντρώνεται στην μη επανδρωμένα στρατιωτικά αεροσκάφη. Μια δυνητικά σημαντικό βήμα έγινε τον Ιούλιο από τη Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο για να ξεκινήσει τη δημιουργία ενός μελλοντικού προγράμματος, με την ανακοίνωση ότι οι δύο χώρες θα ξεκινήσει μια αρχική μελέτη ενός μη επανδρωμένου σύστημα μάχης αέρα (UCAS). Ενώ ένα τέτοιο έργο θα συμβάλει στη διατήρηση της high-end σχεδιασμό και την ανάπτυξη δεξιοτήτων, τυχόν μελλοντικές διαδρομές παραγωγή σχεδόν σίγουρα θα είναι πολύ μικρότερη από τη σημερινή γενιά των μαχητικών αεροσκαφών. Αυτό έχει σημαντικές επιπτώσεις για τη μεταποιητική βάση της αεροδιαστημικής άμυνας. 


 Taranis, a British unmanned combat aircraft technology demonstrator programme led by BAE Systems, has involved a considerable amount of highly classified work focused on making the aircraft as stealthy as possible, by minimising both its radar signature and the amount of infra-red radiation emitted by the engine.
 
ευρωπαϊκή συνεργασία Οποιαδήποτε μελλοντικά προγράμματα αεροσκαφών και συνεργασίες θα αντανακλά τη συνεχιζόμενη αποκλιμάκωση των δυνατοτήτων και των φιλοδοξιών από ευρωπαϊκές χώρες. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, για παράδειγμα, έχει ως στόχο τη δεκαετία του 1990 για να αναπτύξουν ή να αγοράσετε διάφορα είδη των επανδρωμένων μαχητικών αεροσκαφών για την αντικατάσταση του Harrier και το Tornado GR4 έπρεπε να εγκαταλειφθεί. Ήδη από το 2005, ο τότε υπουργός Άμυνας John Reid σημείωσε ότι: «τα τρέχοντα σχέδια μας δεν προβλέπουν το Ηνωμένο Βασίλειο χρειάζεται να σχεδιάσει και να κατασκευάσει μια μελλοντική γενιά των επανδρωμένων αεροσκαφών γρήγορα πέρα από την παρούσα [ Typhoon και το F-35] τα σχέδια ». Περαιτέρω περικοπές με τη δύναμη του αέρα υλοποιήθηκαν στο πλαίσιο επανεξέτασης 2010 άμυνα, και ένα παρόμοιο αποτέλεσμα φαίνεται πιθανό σε αναθεώρηση της Γαλλίας, η οποία είναι τώρα σε εξέλιξη. Είναι σε αυτό το πλαίσιο ότι το Λονδίνο και το Παρίσι προσπαθούν να ευθυγραμμίσουν την άμυνα της έρευνας και της ανάπτυξης πιο στενά να μεγιστοποιήσει το όφελος των εθνικών δαπανών τους, με ένα στόχο που είναι κοινά σχέδια εξαγοράς. Οι δύο χώρες υπέγραψαν μια πρωτοποριακή συνθήκη για την άμυνα και την ασφάλεια της συνεργασίας το 2010. υπουργοί Άμυνας Jean-Yves Le Drian και Philip Hammond, συνάντηση τον Ιούλιο, για πρώτη φορά μετά την εκλογή του Γάλλου προέδρου François Hollande, υπέγραψαν τη συμφωνία UCAS και επίσης ένα μνημόνιο να μπορέσει η συνεργασία για την Φύλακας τακτικής μη επανδρωμένο σύστημα αέρα. Συζήτησαν το ενδεχόμενο στρατιωτικής συνεργασίας μεταξύ εξειδικευμένων μονάδων των δύο στρατών χρησιμοποιώντας τα ίδια συστήματα. Φύλακας έχει αναπτυχθεί για το βρετανικό στρατό με Thales της Γαλλίας για την παροχή πληροφοριών, παρακολούθησης και αναγνώρισης. Αναμένεται να τεθεί σε υπηρεσία το τρέχον έτος. ανακοινωθέν τους είπε: «Το Ηνωμένο Βασίλειο και η Γαλλία είναι αποφασισμένη να θέσει το ρυθμό στην Ευρώπη για συνεργασία για να παραδώσει τις μελλοντικές απαιτήσεις τους ικανότητα και οι υπουργοί συμφώνησαν ότι η συνεργασία σε συγκεκριμένα προγράμματα μπορούν να περιλαμβάνουν άλλους στενούς συμμάχους με παρόμοιο ικανότητα και η συμβολή, όταν είναι εφικτό και είναι εφικτό ».

Εν τω μεταξύ, η Γαλλία υπέγραψαν μια δήλωση προθέσεων με τη Γερμανία για τον εντοπισμό πιθανών κοινού ανάπτυξη έργων και προμηθειών - οι δύο χώρες είχαν εργαστεί προηγουμένως για την από κοινού απόκτηση ενός μεσαίου υψομέτρου μεγάλης αντοχής μη επανδρωμένα αεροσκάφους, και η προηγούμενη γαλλική απόφαση διοίκησης να συνεχίσει ένα τέτοιο πρόγραμμα με το Λονδίνο αντί είχε προκαλέσει ταραχή στο Βερολίνο.
Γερμανία, την Ιταλία και τη Σουηδία παρακολουθούν εκ του σύνεγγυς την εξέλιξη της αγγλο-γαλλική σχέσεις στον στρατιωτικό τομέα αεροπορική εταιρεία να καθορίζει τις δικές τους επιλογές, οι οποίες ίσως θα μπορούσε να περιλαμβάνει τη συμμετοχή σε κάποια μορφή της διευρυμένης συνεργασίας. Περιορισμένη προοπτικές μελλοντικές αποφάσεις σχετικά με τη συνεργασία για την ανάπτυξη νέων αεροσκαφών - μη επανδρωμένα ή ακόμη και επανδρωμένο - θα είναι αποφασιστικής σημασίας για το μέλλον της αμυντικής βιομηχανίας της Ευρώπης. Αλλά τα σχέδια αυτά είναι πιθανό να είναι από μέτρια κλίμακα όσον αφορά τον αριθμό παραγωγής. Ανάμεσά τους, το Λονδίνο και Παρίσι μπορεί να αγοράσει όσο το δυνατόν λιγότερα και 100 μη επανδρωμένα μαχητικά αεροσκάφη. Αυτό - ακόμα και όταν συνδυάζεται με τις συμβάσεις προμηθειών για την αμερικανική κατασκευής αεροσκαφών - είναι απίθανο να διατηρηθεί μια ευρωπαϊκή παραγωγική βάση στην κλίμακα που υπάρχει σήμερα. Δεδομένου ότι στοχάζονται για το μέλλον της συνεργασίας, οι κυβερνήσεις και η βιομηχανία θα αντιμετωπίσει το πρόβλημα της διαχείρισης σημαντική μείωση της ικανότητας παραγωγής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου