Λύση «ανάσα» για τους μαθητές της Α’ Λυκείου
Αλλάζει ο τρόπος υπολογισμού της τελικής βαθμολογίας στα γραπτά της Α' Λυκείου μετά τα αυξημένα ποσοστά των μαθητών που έμειναν μετεξεταστέοι.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου ο αρμόδιος υφυπουργός και μετά την επεξεργασία των μέχρι τώρα στοιχείων κατέληξε στα εξής συμπεράσματα:
«α) Η εισαγωγή της Τράπεζας Θεμάτων στην Α’ Λυκείου, όχι μόνο δεν οδήγησε τους μαθητές σε αποτυχία ή επιπλέον δυσκολία ανταπόκρισης στην εξέταση των αντίστοιχων μαθημάτων, αλλά αντιθέτως τους υποβοήθησε ώστε να επιτύχουν καλύτερες βαθμολογικές επιδόσεις. Τα σχετικά στοιχεία θα διαβιβαστούν και στη Βουλή των Ελλήνων.
β) Η νομοθετική απαίτηση της επίτευξης βαθμού τουλάχιστον 10 σε κάθε κλάδο των μαθημάτων της «Ελληνικής Γλώσσας» (3 κλάδοι: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, Νέα Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία) και των «Μαθηματικών» (2 κλάδοι: Άλγεβρα και Γεωμετρία) για την προαγωγή των μαθητών, συνάγεται ότι αποτελεί ένα αρκετά απαιτητικό μέτρο που μπορεί να οδηγήσει σε αδικίες».
Σύμφωνα με τον υφυπουργό έχει ήδη ετοιμάστει σχετική τροπολογία, η οποία «θα κατατεθεί άμεσα στη Βουλή και θα καταλαμβάνει και τους φετινούς εξετασθέντες μαθητές της Α’ Λυκείου, σύμφωνα με την οποία, στα δύο ανωτέρω μαθήματα για την προαγωγή του μαθητή δεν θα απαιτείται η επίτευξη του 10 σε κάθε ξεχωριστό κλάδο, αλλά η επίτευξη του 10 ως μέσου όρου των επί μέρους κλάδων».
Ήδη από χθες ο κ. Δερμεντζόπουλος είχε προαναγγείλει τις αλλαγές: «Μιλάμε και για τα φετινά παιδιά, αυτά είναι που δοκιμάστηκαν πρώτη φορά σε αυτό το σύστημα. Δεν αλλάζουμε την βαθμολογία, τον υπολογισμό θα αλλάξουμε. Προφανώς θα πρέπει να ισχύσει για τα παιδιά τα φετινά, αυτά έχουν υποστεί αυτά υφίστανται».
Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου ο αρμόδιος υφυπουργός και μετά την επεξεργασία των μέχρι τώρα στοιχείων κατέληξε στα εξής συμπεράσματα:
«α) Η εισαγωγή της Τράπεζας Θεμάτων στην Α’ Λυκείου, όχι μόνο δεν οδήγησε τους μαθητές σε αποτυχία ή επιπλέον δυσκολία ανταπόκρισης στην εξέταση των αντίστοιχων μαθημάτων, αλλά αντιθέτως τους υποβοήθησε ώστε να επιτύχουν καλύτερες βαθμολογικές επιδόσεις. Τα σχετικά στοιχεία θα διαβιβαστούν και στη Βουλή των Ελλήνων.
β) Η νομοθετική απαίτηση της επίτευξης βαθμού τουλάχιστον 10 σε κάθε κλάδο των μαθημάτων της «Ελληνικής Γλώσσας» (3 κλάδοι: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, Νέα Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία) και των «Μαθηματικών» (2 κλάδοι: Άλγεβρα και Γεωμετρία) για την προαγωγή των μαθητών, συνάγεται ότι αποτελεί ένα αρκετά απαιτητικό μέτρο που μπορεί να οδηγήσει σε αδικίες».
Σύμφωνα με τον υφυπουργό έχει ήδη ετοιμάστει σχετική τροπολογία, η οποία «θα κατατεθεί άμεσα στη Βουλή και θα καταλαμβάνει και τους φετινούς εξετασθέντες μαθητές της Α’ Λυκείου, σύμφωνα με την οποία, στα δύο ανωτέρω μαθήματα για την προαγωγή του μαθητή δεν θα απαιτείται η επίτευξη του 10 σε κάθε ξεχωριστό κλάδο, αλλά η επίτευξη του 10 ως μέσου όρου των επί μέρους κλάδων».
Ήδη από χθες ο κ. Δερμεντζόπουλος είχε προαναγγείλει τις αλλαγές: «Μιλάμε και για τα φετινά παιδιά, αυτά είναι που δοκιμάστηκαν πρώτη φορά σε αυτό το σύστημα. Δεν αλλάζουμε την βαθμολογία, τον υπολογισμό θα αλλάξουμε. Προφανώς θα πρέπει να ισχύσει για τα παιδιά τα φετινά, αυτά έχουν υποστεί αυτά υφίστανται».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου