Η μετατροπή θαλασσινού νερού σε καύσιμο αεροσκαφών
Η μετατροπή θαλασσινού νερού σε καύσιμο αεροσκαφών αποτελεί το νέο στόχο του Ερευνητικού Εργαστηρίου του Πολεμικού Ναυτικού των Ηνωμένων Πολιτειών (NRL).
Όπως αναφέρει το econews.gr, μέσω της διαδικασίας μετατροπής αερίων σε υγρά, το NRL αναπτύσσει τεχνολογίες ανάκτησης του διοξειδίου του άνθρακα και παραγωγής υδρογόνου από το θαλασσινό νερό με χρήση ενός κυττάρου ηλεκτροχημικής οξίνισης.
Στη συνέχεια το διοξείδιο του άνθρακα και το υδρογόνο μετατρέπονται σε υδρογονάνθρακες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν με τη σειρά τους για την παραγωγή καυσίμου αεροσκαφών. Το διοξείδιο του άνθρακα αφθονεί στο νερό των ωκεανών με τις συγκεντρώσεις του να είναι 140 φορές υψηλότερες από ότι στον αέρα.
Το Ναυτικό των Ηνωμένων Πολιτειών εργάζεται πάνω στην ανάπτυξη νέων τεχνολογιών παραγωγής καυσίμων, όπως η παραγωγή βιοκαυσίμων από άλγη.
Η δυνατότητα μετατροπής του θαλασσινού νερού σε καύσιμο θα μετέτρεπε τους ωκεανούς σε μια τεράστια δεξαμενή ενέργειας για τα αμερικανικά αεροπλανοφόρα. Είναι ενδεικτικό ότι το αμερικανικό Ναυτικό λειτούργησε 15 πλοία ανεφοδιασμού καυσίμων σε όλο των κόσμο τα οποία προμήθευσαν 600 εκατ. γαλόνια καυσίμου.
Η δυνατότητα μετατροπής του θαλασσινού νερού σε καύσιμο θα μετέτρεπε τους ωκεανούς σε μια τεράστια δεξαμενή ενέργειας για τα αμερικανικά αεροπλανοφόρα. Είναι ενδεικτικό ότι το αμερικανικό Ναυτικό λειτούργησε 15 πλοία ανεφοδιασμού καυσίμων σε όλο των κόσμο τα οποία προμήθευσαν 600 εκατ. γαλόνια καυσίμου.
Οι ερευνητές φιλοδοξούν να κατεβάσουν το κόστος του νέου καυσίμου στα 3 δολ.-6 δολ. ανά γαλόνι. Όσο για τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο του νέου καυσίμου αυτός δεν διαφέρει από τα συμβατικά καύσιμα αεροσκαφών, όπερ σημαίνει ότι είναι πολύ μεγάλος. Η μόνη εξοικονόμηση γίνεται στα καύσιμα μεταφοράς καυσίμων στα αμερικανικά πλοία που περιπολούν σε όλο τον κόσμο.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου