«ΕΑ&Τ» Νοεμβρίου: SCALP-EG & Mirage 2000-5 Mk2 – Οι τελευταίες εξελίξεις
5 Νοεμβρίου 2012
Στιγμιότυπο από την πρώτη δοκιμαστική τροχοδρόμηση ενός Mirage 2000-5 Mk2 με αναρτημένο SCALP-EG, στις 11 Ιουνίου 2009. Παρά το βαρύ φορτίο του βλήματος και των εξωτερικών δεξαμενών καυσίμου, το μαχητικό μεταφέρει επίσης 6 βλήματα MICA EM/IR, διατηρώντας πλήρεις ικανότητες αέρος-αέρος!
Στο τεύχος Νοεμβρίου 2012 του περιοδικού «Ελληνική Άμυνα & Τεχνολογία» που κυκλοφορεί, παρουσιάζεται η επιχειρησιακή αξιοποίηση του βλήματος υποστρατηγικής κρούσης SCALP-EG και των φορέων του, μαχητικών αεροσκαφών Mirage 2000-5 Mk2 της ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας. Στο άρθρο αναλύονται λεπτομερώς:
- Η ολοκλήρωση του βλήματος στο αεροσκάφος με την έκδοση λογισμικού SEG 52, καθώς και η εκπαίδευση των χειριστών της 331 Μοίρας στην αξιοποίηση και εκτόξευση του SCALP-EG.
- Η εισαγωγή της ζεύξης δεδομένων επικοινωνίας σμήνους (Intraflight Data Link: IDL) με το λογισμικό SEG 52 και η σημασία της στις επιχειρήσεις.
- Οι επιχειρησιακές ικανότητες εμπλοκής πολλαπλών στόχων των Mirage 2000-5 Mk2 σε αποστολές αέρος-αέρος.
- Η εισαγωγή των Διοπτρών Νυχτερινής Όρασης (NVG) AVS-9 και η εκπαίδευση των Ιπταμένων σε αυτές.
Οι πλέον πρόσφατες εξελίξεις για τα βλήματα SCALP-EG και τα Mirage 2000-5 Mk2 της 331 Μοίρας,
Στιγμιότυπο από την πρώτη δοκιμαστική τροχοδρόμηση ενός Mirage 2000-5 Mk2 με αναρτημένο SCALP-EG, στις 11 Ιουνίου 2009. Παρά το βαρύ φορτίο του βλήματος και των εξωτερικών δεξαμενών καυσίμου, το μαχητικό μεταφέρει επίσης 6 βλήματα MICA EM/IR, διατηρώντας πλήρεις ικανότητες αέρος-αέρος!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου