H Indra ολοκλήρωσε την ανάπτυξη του MRI
Την ολοκλήρωση της ανάπτυξης του προηγμένου συστήματος ναυτικής αναγνώρισης και συλλογής πληροφοριών (MRI: Maritime Reconnaissance Intelligence), ανακοίνωσε η ισπανική Indra.
Σύμφωνα με την κατασκευάστρια, το σύστημα, που είναι εγκατεστημένο σε ένα ελαφρύ αεροσκάφος Tecnam P2006T και έχει σχεδιαστεί για αποστολές ναυτικής επιτήρησης, ασφάλειας θαλασσίων γραμμών επικοινωνιών, περιβαλλοντικής επιτήρησης και έρευνας και διάσωσης με κύριο χαρακτηριστικό το χαμηλό κόστος πρόσκτησης και το εξίσου χαμηλό λειτουργικό κόστος.
Την ολοκλήρωση της ανάπτυξης σηματοδότησε η επιτυχής διεξαγωγή των πτητικών δοκιμών που άρχισαν τον Μάρτιο του 2012 και συνεχίστηκαν μέχρι πρόσφατα, τόσο στη Μεσόγειο όσο και τη Βόρεια θάλασσα, ανοικτά των ακτών της Σκοτίας (για να διαπιστωθεί η απόδοση του συστήματος σε αντίξοες καιρικές συνθήκες). Στις δοκιμές ελέγχθηκε η λειτουργία τόσο του νέας γενιάς και υψηλής ανάλυσης ηλεκτρο-οπτικού συστήματος της FLIR Systems, όσο και των κατασκευής SELEX Galileo ραντάρ Seaspray 5000E και του συστήματος αναφοράς – καταγραφής θαλάσσιας κυκλοφορίας AIS (Automatic Identification System).
Όλα τα ανωτέρω συστήματα έχουν ολοκληρωθεί και λειτουργούν με τη χρήση του συστήματος αποστολής ISIS κατασκευής της Indra. Οι δοκιμές έδειξαν ότι το MRI μπορεί να καλύψει μία περιοχή έκτασης 3.000 ως 5.000 ναυτικών μιλίων, και μάλιστα να συσχετίσει και ταυτοποιήσει με ακρίβεια τα δεδομένα του AIS με αυτά του ραντάρ επιτήρησης Seaspray 5000E. Με επιτυχία δοκιμάστηκε επίσης η δυνατότητα εντοπισμού μικρού μεγέθους στόχων και εξαγωγής εικόνων ραντάρ (ISAR) για αυτούς ώστε να αναγνωριστεί ο τύπος τους, όπως και η μετάδοση των δεδομένων με ζεύξη δεδομένων και δορυφορικές επικοινωνίες σε κέντρο ελέγχου στην ξηρά.
Το P2006T MRI έχει δυνατότητα εκτέλεσης αποστολών σε αποστάσεις μέχρι και 150 ναυτικά μίλια από τις ακτές, και παραμονής σε περιπολία για χρονικό διάστημα 3,5 ως 4,5 ωρών.
Στην επόμενη φάση του προγράμματος, το αεροσκάφος θα μετατραπεί σε επιλεκτικά επανδρωμένο αερόχημα (OPV: Optionally Piloted Vehicle), με σκοπό όταν διευθετηθεί το ζήτημα της πτήσης μη επανδρωμένων αεροχημάτων σε ελεγχόμενο όσον αφορά την εναέρια κυκλοφορία εναέριο χώρο, να μπορεί να επιχειρεί χωρίς πλήρωμα.
http://www.defence-point.gr/ |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου